30 Kasım 2014 Pazar

Eeose Sericin Bio Super Box Deneyimim

Eeose bir kaç hafta önce benimle iletişime geçerek bir ürün göndereceğini belirtti. Merakla bekledim. Ürün gelince ise merakım daha da arttı. Çünkü resimde de göreceğiniz üzere değişik bir ürünle karşı karşıyaydım. 
Deneme paketinin içinde göreceğiniz üzere bir temizleme jeli, 8 adet ipek kozası ve nemlendirici testerları var.
Temizleme jelini tek başına kullanabileceğiniz gibi, hemen ardından maksimum 3 dakika sıcak suda beklettiğiniz ipek kozalarını parmaklarınıza takıp dairesel hareketlerle  yüzünüze masaj yapabiliyorsunuz.



Gelelim yorumlarıma: Uzunca bir süre ürünü denedim. Ürünü çok başarılı buldum.Her iki şekilde de kullandım ürünü.Gerek temizleme jelini gerekse ipek kozaları cildime çok faydalı oldu.Sistik sivilce sorunumu çözdüler.Cildim yumuşacık oldu.Yağlanma azaldı. 
Özetle çok memnun kaldığım bu ürünü sizlere de tavsiye ediyorum.Sevgiler









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder