13 Ağustos 2014 Çarşamba

Physicians Formula:Happy Booster Allık İncelemesi

Merhaba Sevgili İzleyicilerim, nasılsınız?
Umarım çok çok huzurlusunuzdur.
Bugün size PF :Hapyy booster allığımı anlatmak istedim.
Öncelikle belirtmeliyim ki ben bu ürünü Amerika'dan aldırdım.
O yüzden fahiş bir fiyat vermedim.
Çünkü Amerika'da Drugstore olan bir ürün burda Mac ile aynı fiyata satılıyor hemen hemen.

Neyse kızlar, konumuza dönecek olursak gördüğünüz gibi physicians Formula ürünlerinde beni ilk çeken şey dış görünüm, ambalaj.
Bu durum ürünün kalitesine bir katkı sağlamasa da ilk izlenim önemlidir sonuçta.


Bu allığın iki rengi var.Rose ve Naturel rengi.
Bende ki Naturel rengi.
Pembenin bir çok tonunu barındırıyor.


Kalpli kalpli desenleri beni benden alıyor.
Zaten bu firmayı bir Eczacı abimiz eşi için üretmiş ilk olarak.
Aşk kokması normal.


Firma hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.
Bu bir çok arkadaşımız için çok önöemli bir ayrıntı.
Ayrıca firmanın bu ürününün içinde mutluluk hormonu salgılayan bir madde varmış ve gerçekten de ilk sürdüğüm gün, tesadüf müdür nedir, çok keyifli bir gün geçirdim.


Ürünün arka kısmı açılıyor ve içinde bu cici fırça çıkıyor.
Fırça iş görür bir fırça.
Özellikle at çantay çık durumlarında, yanınızda bir de fırça taşımak zorunda kalmıyorsunuz.


Benim bittikçe alacağım bir ürün; ama yurtdışından :)
Neyseki abim kasım'da Amerika'ya gidiyor :)
Ezcanelerde ve internet üzerinden satış yapan sitelerde bulabilirsiniz.
Siz pf ürünleri kullandınız mı, daha da önemlisi mennun kaldınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Ne şeker bir ürün:)Güle güle kullan cnm
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bende aynı ürünü kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil