19 Ağustos 2014 Salı

Madal Bal Zayıflayın Hem de Gençleşin.

Merhaba Sevgili Blogcanlar!
Bugün konumuz sağlık.
Sağlığın dünyadaki en önemli şey olduğunu bugün bir arkadaşın ablasını kaybetmesiyle bir kez daha anlamış oldum.
Ecel diye bir açıklaması var ama peki biz sağlığımıza ne kadar dikkat ediyoruz?
Evlendikten sonra anladım ki hazır olan her şey sağlıksız ya da etkisiz.
Her gıdanın içinde o kadar katkı maddesi var ki :(

Neden kendimize bunu  yapıyoruz?
İşte kafamda bu sorular varken sevgili Sihirli Mavi Blogunun sahibi İlknur'dan bir soru aldım: Sağlıklı beslenmek için kullanılabilecek bir ürünü ister miydim?
Düşünmeden 'Evet' dedim.

Ürünü ismi: Madal Bal
SOFRA - genclestiren-iksir-madal-bal-440352390355

İlk defa duyduğum bu ürün meğerse Hollywoood dünyasında çok meşhurmuş.
Tabii botokx botoks nereye kadar? 

Eğer siz de genç kalmak yahut zinde ve zayıf kalmak istiyorsanız bu ürün size göre.
Buradan siteye uğrayın ve kendinize uygun programı seçin.
Ben araya ramazanın gimesi ile çok sağlıklı kullanamadım.
Şimdi 10 günlük toksinlerden arınma proğramını yahut da haftada bir gün proğramını uyguluycam.Sonra tekrar buradan ve İnstgramdan paylaşmayı düşünüyorum.

Sitesinde ayrıntılı anlatımlar olsa da burada da sizinle bir örnek paylaşmak istedim.
Sevgilerimle...


Gençleşme Programı daha iyi sağlığa doğru giden mutlu, yararlı ve tamamıyla doğal 10 günlük yolculuktur.
Gençleşme Programı sıradan gıdanın yerine doğal ağaç şurubu, taze limon suyu, acı kırmızıbiber ve su, titiz bir şekilde birleştirilerek program süresince bedenimizi besleyebilecek mükemmel, gençleştirici bir içecek kullanılmaktadır.
Normal gıdalar hariç, bu beslenme rejimi, vücudumuzu kısa süreli dinlendirerek arınmasına, dengelenmesine ve gençleşmesine imkân sağlıyor. Programı tamamlayan insanlar, programın birçok sayıdaki önceliklerinin farkına varmışlardır:
  • Vücudun toksinlerden arınması
  • Fazla kiloların verilmesi
  • Zinde ve enerji dolu vücut
  • Soğuk algınlığı ve grip tedavisi
  • Ülser tedavisi
  • Sindirimin kolaylaşması
  • Cildin temizlenmesi
  • Saçlara parlaklık kazandırılması
  • Göz ferinin canlanması
  • Daha derin ve dinlendirici uyku
  • Hastalıklara karşı vücut direncinin artması
  • İlaçlara olan bağımlılığın azaltılması
  • Konsantrasyonun artması
  • Duygusal dengeyi sağlamak
  • İrade ve kararlılığın artırılması
  • Mutlu ve pozitif bakışın artması
  • İç huzura kavuşup sakinleşme
Gençleşme Programı, kendi yaşamını kontrol altına almak isteyen, buna ihtiyaç duyan herkese uygundur. Bu programı, kişiliğindeki en iyi özelliklerini ön plana çıkarmak, sahip oldukları potansiyeli göstermek, başarılı ve tatmin edici hayat sürmek isteyenlere tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder