15 Ağustos 2014 Cuma

Bugünlerde Kendinin Ruh Doktoru

Merhaba Sevgili İzleyiciler nasılsınız?
Size diyeceklerim var, az yanaşın.
Ben artık kesinkes Ankaralı oldum.
Meslek hayalime veda ettim ve artık üzülmüyorum bile.
Yani çok çok üzülmüyorum azıcık üzülüyorum :)
Ankara'da bir bakanlıkta sadece Ankara'da çalışan bir kadroya atanmıştım.
Bu sebeple eşim de memleketi karış karış gezmek zorunda kalmayacak.
Yani iyisi ile kötüsü ile Ankaralıyız :)
Şimdi ev bakıyoruz satın alacağız filan, ooo zor işler dua edin de gönlümüze göre ev bulalım.
Neyse uzattım efendim resimlere geçelim.
AA bi dakka bi dakka!
Son olarak şunu da söyleyeyim artık blogumla ve ona bağlı İnstgram hesabımla çok çok ilgileneceğim.
Beklemede olun.
Bomba gibi olacak blogum :)


Gece gece makyaj denemeleri yaptım.
Işık kötü ama makyajım gayet iyiydi.
Oriflame'ın The One serisi farını kullandım.
Bir harika, yakında yorumlarım blogda olur.


Sevgili Gratis'in gönderdiği babetler.
Çok pratik at çantaya misafirliğe götür :)
Yahut at çantaya, yer kaplamıyor nasılsa, topuklu ayakkabı ile uğraşmak zorunda kalma.
Teşekkürler Gratis.


Aslan kocama hazırladığım bir Cumartesi sofrası.
Hala gelişim aşamasındayım sunum mevzularında.


Bu iri kolyeme taktım bu ara.
Çok beğenerek kullanıyorum.


Yves Rocher bana en çok mesaj atan firma, onlar da olmasa telefonum çalmayacak.
Her firmada olduğu gibi onlarda da indirim vardı.
Ben de herkesin övdüğü kayısılı peelingi denemek istedim.
Şu kadarını söyleyeyim ki: Mükemmel.
Bir de sanırım kızılcıklı maske aldım.
Ancak henüz deneme fırsatım olmadı.


İnstgram gerçekten çok pratik bir yer.
Bir de tagler başlatıyorlar filan tadından yenmiyor.


Bu da #seni sevmiyorum taginden bir kare.
Rimmel bu ürününü sevmiyom ben :)


Sevgili Deniz'in paylaştıkları yada Denizshares'i görme fırsatım oldu.
Çok tatlı bir bayan :)


Bu aralar Siyah beyaz türk filmlerine takmış durumdayım.
Om kadar yetkin o kadar başarılı filmler buldum ki,
60'  lı yıllarda çekildiğine inanmak zor.
Sanırım Yeşilçam sonradan saçmalamaya başlamış.
Göz atmanızı tavsiye ederim.


                                                  

Son olarak çekilişime beklerim canlar.
Öpüldünüz.

2 yorum: