27 Mayıs 2014 Salı

Sihirli Maviyle Anneler Günü Sponsorları


Ev işi organik :) Ev yapımı erişte.Bana ekileri hatırlattı.Hele ki saklama koşulları.


Atölye pudra'nın servisi. Doğmamış bebeğimin :)


Rapunzel kömür özlü maske.Önceden kullanıp oldukça memnun kalmıştım.


Raen markasını bilen bilir. Bir de lifi var.En kısa sürede kullanıp yorumlamak istiyorum.


Kozmospot'un hediyesi maskara.Belki sizin olabilir :)


Söke un :)


Baby Corner' a bayılıyorum.Çok cici. Benim de aldıklarımla birlikte bir sürü kıyafeti oldu kızımın.


Apolena makyaj çantası.



Hobby Şampuan :)


Beni en çok sevindiren ayıcıktı :) Yumoş ve Omo :)


Clemy güneş ürünleri. İlk kez deniycem. Yorumlamam yakındır.


Essence; Bu ürünlerin bir kısmı da siz sevgili takipçilerimin.


İlk kez deneyeceğim bir ürün daha. Fem tüy dökücü krem.


Jane İredale. Mineral fondöteninin müdavimiyim ve benimki az kalmıştı. Bu geline havalara uçtum tabii ki :)


Ali Baba Doğal taş. Ametist taşıydı.Burcumun taşı. İnanın  beni taktığımda sakinleştirdi ama bir gün o kadar sinirliydim ki bileklik kopup dağıldı ama taşlar duruyor. Tekrar yapmam gerek :)


Uneller... Yine ilk kez denedim ve bayıldım hatta bayıldık. Antep menşeili bir markaymış.Tavsiye ederim.
Şimdi yerinde yeller esiyor :)


Yine bu markayı da ilk defa deneyeceğim. Üşenmezsem yorumlarım bile :)


Yine ilk kez duyduğum Vandini :) Dener denemez memnuniyetimi sizlere bildireceğim.


Barielle de benim son zamanlarda en çok merak ettiğim markalardan biriydi. Görünce inanamadım :)


Cosmed, en kısa sürede denenecek.


Nar gourmet :) O şimdi çok uzaklarda :)


Db Dizayn :) İsme özel ayna :)



Yine beni en en en sevindiren ürünlerden biri. Young Blood mineral makyak markası en çok merak ettiğim markaydı ve yine bir göz altı kapatıcısı da almak istiyordum. İkisi bir arada olunca tadından yenmedi. Dermorenda ya buradan şükranlarımı sunuyorum :)
En kısa zamanda yorumluycam. Şu kadarını söyleyebilirim şu an Mac in kapatıcısını kullanıyordum ve bu ürün Mac de kimmiş dedirtti.

Bugünlük bu kadar yeter sanırım. 
Devamı gelecek.
Çünkü oldukça fazla sponsormuz vardı :)



1 yorum: