26 Mayıs 2014 Pazartesi

Kendi Ayakkabını Kendin Tasarla:iNCE TOPUK

                                                 
Merhaba Sevgili Takipçilerim,
Umarım  hayatınızda her şey yolundadır.
Bugün size hayatınızı oldukça kolaylaştıracak bir siteden bahsetmek istiyorum.
-İkisi de Boğaziçi mezunu- Girişimci bayanlar tarafından kurulmuş.
Sitede ayakkabıdan, çantaya, kıyafetten aksesuara kadar bir çok ihtiyacınıza cevap verebilecek ürünü bir arada bulabilirsiniz.
Üstelik fiyatları da oldukça uygun.


Ayakkabı konusunda oldukça başarılı buldum.
Kendi ayakkabını tasarlamak hem de tasarım bir ayakkabıyı bu fiyatlara alabilmek bir harika :)


Ayrıca site bir çok sosyal medyada yer almış.Kanal D habere çıkmışlar var mı ötesi?






Eğer daha erken keşfetseydim gelin ayakkabımı kendim tasarlamaz mıydım?

Yine Habertürk gazetesinde çıkan bir haber :)

Bu ciciler de benim seçtiklerim.





Acaba bu Micky fareliyi giymeye cesaret edebilir miyim?

Siteye uğramayı unutmayın!
Öpüyorum hepinizi :)




1 yorum: