11 Mayıs 2014 Pazar

EFSANEVİ PALET :THE BALM BALM JOVİ

Merhaba Sevgili İzleyicilerim, 
umarım hayatınızda her şey yolundadır.
Benim tam bir hafta sonra düğünüm var :)
Bu sebeple sık sık post yayımlayamıyorum :(
Halbuki o kadar çok ürün var ki elimde.
Artık bir çok firma benle çalışmak istiyor, ürün gönderiyor.
Bu ben ve blogum için çok önemli bir gelişme.
Kendimi oyalamak için açtığım bu blog şimdi bir çok kişiye ve markaya,firmaya hitap ediyor.
Ne mutlu bana. 
Desteğini esirgemeyen sizlere çok çok minnettarım.
Gelelim paletimize.



The balm'ı artık bilmeyen, sevmeyenimiz yok. 
Sevgili Gratis'in bize kazandırdığı en iyi marka.
Üstelik nasıl olduğunu anlamasam da Amerika fiyatlarından bile daha uygun fiyatlara ulaşıyoruz.
Hele bir de indirim zamanları tadından yenmiyor.
Bu paleti geçen sene sevgili ablam indirim zamanı 30 tl ye almıştı.
Normalde 60 tl.


Yüzyılın paleti olarak lanse edilmiş.
Hakları var.
Tam 4 ihtiyaca cevap veriyor.
Ruj, allık, aydınlatıcı, far.
Çok fonksiyonel.
Ekstra bir bb kreminiz bir de rimeliniz olsa yeterli olmaz mı sizce de?


İçinde aynası var.
Şahsen bu özelliği ile trende bile makyaj yapmışlığım var.


Bir de hangi renk farın hangi renk rujla uygulanabileceğine bile yer vermiş.
Daha ne olsun?


Kalpli renkler benim en çok sevdiklerim.
Bilhassa günlük makyaj için çok uygunlar.
Veee tabii renklerin duruşu.






Ben bu paletten çok mennunum.
Tek kusuru biraz fazla tozlanması.
(hatta oldukça çok)
Ancak kalıcı olması bu kusurunu affettiriyor.
Gözünüz kapalı alabilirsiniz.
Görüşmek üzere :)



2 yorum:

  1. Bu palet benim elim ayağım gibi iyi ki almışım ^^ Güle güle kullan canım sende :)

    YanıtlaSil
  2. benim de aşkım bu palet iyi ki almışım =)

    YanıtlaSil