2 Nisan 2014 Çarşamba

BİZDEN BİR KAHVALTI SOFRASI


Biliyorsunuz biz dini ve resmi nikahlarımızı kıyıp aynı evde yaşamaya başladık. Düğün biraz arkadan gelmek zorunda kaldı. Bu bilgiyi paylaşıyorum çünkü düğün fotoğraflarımı sonra paylaşacağım için aklınızda soru kalsın istemedim :) 
İşte hal böyleyken yani evli ve işe yeni başlamış biri olarak biraz zorlanıyorum. Hafta içi simit çaya talimiz; ama hafta sonlarını bir şölen kıvamında geçiriyoruz. Zaten evlenmeden önce biraz da boşnakkızı'ndan görüp özenerek iştah açıcı kahvaltılar  hazırlamak isterdim. 
Benimki öyle çok özenilmiş sayılamaz ama yine de sevimli bence.
 Genel görünümümüz bu şekilde. İki kişilik sade bir kahvaltı tablosu. Tabii ki pembe tonlarında her şey:)


Bu yumurtalıkları Paşabahçe'den almıştım. Aklımda kuşlu kahvaltı sofraları hazırlamak vardı. Hala da var gerçi. Bence çok sevimli. Sizce? Fiyatı da sanırım 7,5 tl idi.


Bir genel görünüş daha :)




Tuzluğu yıllar yıllar önce Mudo'dan almıştım. Kuşlarımız ise Linens'ten.




Servislerimiz İkea'dan. 5 tl olması lazım.
 Tabağımız yine kuşlu, yine Paşabahçe'den. 16 tl
Çatal, kaşık:Karaca
Peçete: Bim 



Fondü: Karaca'dan. İçinde sucuk var. Böylelikle uzun soluklu kahvaltılarda sucuğun donma gibi bir sorunu olmayacak.
Beyaz reçellikler Konya'da yerel bir züccaciyeciden.
Zeytin ve portakal reçeli Annemin ellerinden. Portakal reçeli bir harika kızlar. Mutlaka deneyin.



Bu katlı servislik A101 den. O da kuşlu. Sık sık A101'e geliyor. Şansınızı deneyin.10 tl.
Not: Reklam amaçlı değil ama Murat peynirlerini bi deneyin kızlar. Bize bir etkinlikte verildi. Peyniri sevmeyen ben bile ayıla bayıla yiyorum. Favorim kızartılarak yenen Antep peyniri, beyaz peynir ve burgu peynir.


Kupa:Karaca 
Şekerlik :Konya'dan yine. 


Kahvaltıdan sonra tabii ki de Kahve keyfi yaparız biz :)
Vintage fincanlar eşiliğinde.
Kuşlu lokumluk:euroflora
Silikon kapaklar:Tantitoni


Nasıl, beğendiniz mi kızlar kahvaltı sabahımızı :) Bizim için çok özel bir an :( 
Beğenirseniz bundan sonra sık sık paylaşmak istiyorum.

Bu arada İnstgram sayfamda da bu tür paylaşımlarım oluyor beklerim. 

4 yorum:

  1. Çok sevimli icim açıldı valla ;)

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne güzeel :) Çok sevimli olmuş. Eline sağlık. Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici bir kahvaltı olmuş tam da yeni evli çiftlere göre:)
    Sunum merakı başladıysa bana da beklerim instagramda ^^pasamlayasam^^
    Gerçi çocukla ilgili de paylaşım çok ama dengeli ikisi;)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok beğendim! Karnım da acıktıı=)

    YanıtlaSil