20 Mart 2014 Perşembe

Gülsendogan ile 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Buluşması # 2

Evet muhteşem buluşmanın ikinci bölümündeyiz. Bu kez hediyelerimizi size göstereceğiz.Ama o kadar çoklar ki; Artık buluşmalarda kıstas Gülsenin buluşması olmalı.



Miya disagn ajanda, planner ne derseniz artık. Bu kadar mı güzel olur bir defter.İsme özel. İçi böyle renkli renkli. Ben nasıl kıyıp ta yazıcam bilemedim.


Nevacolor bize harika seti hediye etti. Benim gibi saçını sürekli boyayanlara özel harika bir hediye.


Ahhh Apolena.Bayılıyorum sana. Ben artık yastıklarından istiyorum ama.


Bana harika bir krem harika bir örme çorap çıktı:) Teşekkürler Modies :)


Sevgili Porland bize çok anlamlı hediyeler verdi. Üzerinde ''Dünya üzerindeki her şey kadınların eseridir'' yazan ve Atatürk imzalı kahve fincanları.



Lotis Pharma'nın harika ürünleri ve Osis saç ürünü :)


Mumyakın harika mumları :)


Vekem elbise, çok şık.


   Ve sadece eczanelerde satılan Lady's Joy Eye Contour Gel krem.


Kara gün dostu Kotex.


Jane İradele çok sevdiğim marka.Hatta ben oldukça ürününü kullandım. Acaba blogumda neden yer vermedim ?


Durance yine tester ve indirim kuponuyla bizimleydi.


Elite Cosmetics 4*4 makyaj malzemleri ile bizimleydi. Nobren parfümleri yine hediyelerimizden biri.


Tanaçan Kozmetiğin harika China glaze ojesi.


Abfen ürünleri.


Şölene zaten bayılırdım. İyice bayıldım gitti. Lokkum bittiyse ilk akşamdan


İxora'nın harika seti :)


 Ve en sevdiğim hediyelerden biri. Baby corner :) doğmamış bebeğimin donu ve mama önlüğü.


Bu seri böyle 3,6, 9 diye gider. Çok hediyemiz var daha.Görüşmek üzere.

1 yorum: