19 Şubat 2014 Çarşamba

 PlusCanvas, evinizin veya işyerinizin duvarlarını kendi tarzınıza göre süsleyebilmeniz için her dekorasyona uygun tablolar üreten şirin mi şirin bir site. Hemen hemen her türlü tablo mevcut.Çiçek,soyut,manzara vb vb...Adrese hemen teslim üstelik.
Ürünler sadece internet aracılığı ile satılıyor.
Tablonu Sen Tasarla bölümü ile dilediğiniz fotoğrafı harika bir tablo haline getirebilirsiniz. 
Doğa ve şehir manzaralarından, Dünyaca ünlü sanatçıların eserlerine kadar birçok farklı kategoriden dilediğiniz kanvas tabloyu Tablo Galerisi bölümünden seçebilir istediğiniz ölçülerde sipariş edebilirsiniz. 

Benim favorilerim bunlar.
 Siz de salonunuzda oturup Maldivler'in eşsiz güzelliğinden tadını çıkarmak istemez misiniz?


Bu tür tabloları da çok seviyorum .Belki de sonbaharın en sevdiğim mevsim olmasından kaynaklanıyordur.


 Çok cici değil mi?
 Soyut tablolar...
Ahh o balonda ben de olsaydım :)


Bu arada size Plus canvas tablolarla ilgili bir sürpriz yapabilirim.Takipte kalın.
Bir de artık bende instgramda kendininruhdoktoru olarak varım.Takibe almayı unutmayın.Öpüyorum hepinizi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder