14 Şubat 2014 Cuma

AXESAYRA.COM 'U HALA KEŞFETMEDİNİZ Mİ?

AXESAYRA bir takı markası. Birbirinden güzel takıları sınırlı sayıda üreterek takipçilerini yarıştırıyor. Sloganları ise ''Güzellik detayda gizlidir'' .Oldukça iddialılar.


Zaten şu kolyeyi yapan ve satan biri nasıl iddialı olmasın? Söyler misiniz sevgili izleyicilerim :)
Benim favorim bu kolyeydi. Zaten satışa çıkar çıkmaz tükenmiş.

Diğer birkaç model ise şöyle;


Bu da favori ürünlerimden biri.


                                        Fiyatları da benzer sitelere göre oldukça uygun.



                  Bu şirin kutuda Axesayra'nın bana hediyesi. Çok çok şık bir ambalajla bana geldi.


                                             Veee ta tammm içinden bu güzellik çıktı.
                            Çok çok teşekkürler bu güzel hediyeler için Sevgili Axesayra.com
                                   
Bundan sonra bu site benim yakın markajımda olacak. siz de mutlaka uğrayın.  Yoksa sınırlı sayıda üretilen bu cicileri başkalarına kaptırmış olursunuz.
              Görüşmek üzere Sevgili İzleyicilerim.Yakında bir dönüp pir döneceğim.Öpüyorum 

1 yorum:

  1. ilk resme bayıldım
    çok hoş bir tasarım gerçekten
    senin etnik tarzdaki kolyende çok güzelmiş, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil