12 Ekim 2013 Cumartesi

Yüzüklerimiz

Düğün için alışverişe fazla dalmak istemiyorum; çünkü bir umman ki boğulurum.
O yüzden beğendiğime bu diyorum bitiyor.
 Evet olmazsa olmaz Tektaş. Bir yüzüğe araba parası mı verilirmiş? Evet, verilirmiş.




Biliyorsunuz, ben klasik alyanslardan istemiştim; ama sevgilim beğenmedi. Tabii yüzük meselesi tek başına karar verilecek bir olay değil ki. O yüzden biz de ikimizin de içine sinen ilk modeli aldık. İlerde de  şu 2. resimdekini alıcam. Başka yolu yok. 
Bu arada bana altın aldık, sevgilime de gümüş yaptırdık. Biliyorsunuz altın İslam'da erkeğe haram. Sevgilim hassas bu konuda. Sağ olsun.
Nasıl beğendiniz mi?

23 yorum:

  1. aaa çok güzelmiş seçtiğiniz model
    Allah tamamına erdirsin inşaallah :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy bende o konuda çok ama çok hassasım ... Gel de anlat millete haram olduğunu altının!! Sanki masraftan kaçacaz sanacaklar gibi geldiği için güzellikle anlatmaya çalışıyorum sanki bozuluyor millet öyle diyince ... Hayırlı olsun bu arada canım bir ömür parmaklarınızdan çıkmasın o yüzükler :)

    YanıtlaSil
  3. melek Tşkler
    misspoine; kim ne derse desin.karşıdaki insan(sevgilin) kabul ediyorsa gerisi sorun değil.Biz ikimiz de öyle istedik.Evet gümüş olunca ucuza geldi ama bu Allahın emri sonuçta

    YanıtlaSil
  4. altın haram mı nasıl yani ilk defa duyuyorum çok şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek ve altin erkeklerde kadinlik hormonunun salgilanmasini arttirdigi icin haramdir.

      Sil
  5. Begümcüm İslam dininde erkeğin altın takması haramdır.Kadınları tabi ki haram değil

    YanıtlaSil
  6. Biz ilk etapta altin aldik dediginiz gibi milletin yuzunden. Dugunden sonra birde gumus aldik gumusu kullaniyor su an. Altin olanda hatira olarak bekliyor

    YanıtlaSil
  7. Altının dinen erkeğe haram olduğunu söyleyip , son 20 yıldır amerikan filmleri yüzünden hayatımıza giren tek taş pırlantaya dünya para vermek bir çelişki değil mi?Allah müsrifliği de haram kılmamış mı?Tek taş bir hristiyan adetidir.Ayrıca tek taşta bir alyanstır ve iki alyansın yan yana takılması ben dulum anlamına gelir.
    Saygılarımla...Sümeyye..

    YanıtlaSil
  8. Canım güle güle kullan,Allah tamamına erdirsin..

    YanıtlaSil
  9. Sümeyyecim haklısın belki israf, ama bunlar aynı zamanda mehir olarak istenen şeyler. İlerde satılabilir yani. Ayrıca bilindiği üzere tektaşı erkek evlenme teklifinde verir.kızla beraber alınmaz.Bilmem anlatabildim mi?
    Bir de son olarak ne yapalım yani israf yaptık o zaman her günahı işleyebilir miyiz mi diyeceğiz?

    YanıtlaSil
  10. uykusuz balık milleti dinlesen oooo işin hiç bitmez.O yüzden gümüş aldık.Benim düğün konusunda değişmez fikrim kullanmıyacağım bir şeyi asla almamak.Aslında böyle daha çok zarara giriyoruz

    YanıtlaSil
  11. Tam da söylemek istediğim bu.Bir günahtan kaçarken başka bir günahı yapmak.Mehir olabilir belki ama yine de israf olmadığını sadece gösteriş amaçlı olmadığını kimse inkar edemez.Güzel görünmeyi,pahalı şeyleri takmayı herkes seviyor.Ayrıca hangi türk-islam geleneğinde pırlanta yüzükle evlilik teklifi var.1940'lı yıllarda amerikan pırlanta üreticisi bir firmanın reklamının yine Amerikan filmlerinin empoze etmesiyle bizim saf Müslüman insanımızı da evlilik teklifi pırlanta yüzükle yapılır hikayesini öğrettiler.Tükettirerek biz müslümanları zehirleyen siyonist amerikan adetleriyle haramı helale karıştırıyorsunuz haberiniz yok.Allaha emanet olun.
    Saygılarımla..Sümeyye..

    YanıtlaSil
  12. evet kimse inkar edemez kuran da dahi geçer kadının ziynete düşkünlüğü.mehir olarak neden günah olacak anlatır mısın?Pırlanta olarak durması mı günah.allah şükür sevgilim sevgilim gayet akıllı bir insan.Ayrıca eğer amerikanın amacı filan diyorsun ona kalırsa şu yazıştığımız internet bile onların elinde.Ben saygılarımı sunuyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ahh benim güzel din kardeşim sen beni hiç mi hiç anlamamışsın.Elbette teknolojiyi bilimi ilimi kullanacağız.Biz ki ilim neredeyse gidip alınız diye buyuran bir peygamberin ve bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum diyen bir halifenin ümmetiyiz çok şükür.Ama mehir olarak afrikadaki elmas madenlerinde sömürü düzeninde çalışan kölelerin çıkarttığı taşlardan yapılan pırlanta bana göre haramdır.neden dersen insana yapılan zulümle helal mala ulaşımaz.Bunu satın alarak bu şuça ortak olmak da bana göre günahtır.Sömürü düzeninin doldurma aklıyla yapılan işler hareketler ne yazık ki dinimize ve ırkımıza yapılan bilinçli-ki bu yeni bir şey değil yüzyıllardır yapılıyor - bir yoketme planıdır.Ve maalesef bu derece doldurma akıllı gençlik yüzünden istediklerine ulaşıyorlar.Bir kişi müslüman olduğunu söyleyip islamın şartlarına göre hareket ediyorsa bu ince ayrıntılara dikkat etmelidir.Kaldı ki hiç kimse mezara 5 metre bez dışında birşey götürmeyecek.Ayrıca sevgilinizin akıllı olmasının sadece kendisine ve size faydası var ya da yakın çevresine.Kuranı herkes okur lakin herkes anlayamaz.Kusuruma bakmayın sizi üzdüysem ya da kızdırdıysam.Allah evliliğinizi tamamına erdirsin.
    Saygıyla..Sümeyye..

    YanıtlaSil
  14. doldurma akıl derken.Bak sümeyyecim herkesin belli bir yaşam standartı, kültürü adeti var.Bu sana uymayabilir, saygı duyarım.Dahası da kimseyi ilgilendirmez. Günahsa bizim.Sen sorumlu değilsin. Daha da bu konuda yazma lütfen

    YanıtlaSil
  15. çok güzel hepsi.Çok zevklisin :))

    YanıtlaSil
  16. canım tek taşına bir araba parası mı verdiniz ben onu anlaamadım :S ilk resimdeki alyansları ben çokk yakıştırdım.Allah ellerinizi , kalplerinizi ayırmasın

    YanıtlaSil
  17. Ayselcim, 9 milyara alınmış :))) yani nerdeyse bir araba parası :(( ne gerek vardı diye kızdım ama.İlk resimdeki alyansı aldık zaten.Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. aaa ben yokken evlenivermek üzereymişsin meğerse, benden önce evlenirsin sen hıhımm =)

    YanıtlaSil
  19. şeydacım sen çok kayıplara karıştın :))

    YanıtlaSil
  20. Altının haram olmasının nedenlerinden biri oldukça pahalı, gösteriş eşyası olmasıdır. Gümüş kolyenizi gidip 300 dolar verip Tiffany & Co.'dan alıyorsanız o da gösteriştir, haramdır. Herkesin kendi bileceği iş ama abartıya kaçılmadığı, israfa girilmediği sürece herkes istediği takıyı istediği madenden taksın. Hesabının nasıl verileceğini Allah bilir. Başkasının müslümanlığını yargılamak en büyük günahlardan biri. Ayrıca siyonizmle Amerikalı olmak ne kadar apayrı kavramlar. Mason, siyonist, Amerikalı kelimeleri bir araya gelince her şey tu kaka olmuyor.
    Sen güle güle kullan canım yüzüğünü. Herkes çok bilir olmuş.

    YanıtlaSil
  21. tek taşını yirimm :* bana da alan biri çıkar inşallah bi gün, o bombeli modelleri ben de seviyorum klasik alyans, ama ne tektaş var ne alyans, leyleğin ömrü laklakla geçermiş misali ehehhe :P

    YanıtlaSil
  22. süpercelmam merak etme vakti zamanı gelince senin de en iyilerinden olur kuzum :)

    YanıtlaSil