11 Ekim 2013 Cuma

Watson' s Alışverişim


Bu son. Valla tövbe, bi daha yapmıycam. Zaten param da kalmadı :(((
Ama bunlara ihtiyacım vardı.Tamam tamam sadece eyeliner e ihtiyacım vardı. Geri kalanlar sırf çok uygun diyeydi :)))
 5 liraya denk gelince aldım.


Bu maskarayı çok övüyorlardı. Ben de denemek istiyordum, aldım :))


Bu rujlar da harika.  Bir de 6,5 lira olunca tadından yenmez :)))
Biri kıpkırmızı, biri şeftali rengi :))

 Hemen denedim ve ba-yıl-dım.




Söz veriyorum.Bunlar son.  Tövbe :)))

6 yorum:

  1. o rujlara bende bayılıyorum özellikle şeftali olana :) çekilişim var beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende yapmicam başka dediğim zaman sevgilim yav he he diyor :)) Güle güle kullan canım çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  3. hahaha ben her gün tövbe ediyorum :))) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Elseve maske 5 lira mydi. Gule gile kullan hepsni:)

    YanıtlaSil
  5. Miss poine ben sevgilimi evine gönderip öyle aldım :))
    Belgin benim düğün var.Sözümü tutmalıyım :)
    bal böceği; 30 tl üstü alışverişe 5 liraydı :)

    YanıtlaSil