3 Ekim 2013 Perşembe

Mimlendim!

Sevgili tanrım evleniyorum blogunun sahibesi beni mimlemiş.Hadi cevap verelim.

Blogunun adı nereden geliyor?
-Çok çok üzgün olduğum ve bu zamanların da artık çok çok uzadığını düşündüğüm de, o durumdan beni kurtaracak kişinin yine kendim olduğumu anladığım için ''Kendinin Ruh Doktoru''

Nasıl bir düğün istersin? Kır düğünü, salon düğünü, havuz başı, deniz kenarı vs.
Ya hepsini bir arada alamıyor muyuz? Aslında en istemediğim salon düğünü.Maalesef düğün şubatta olacağı için salon düğünü olacak. Deniz kenarı çok elegan olurdu yoksa.

Gelinliğini dantel mi, tül mü, saten mi tercih edersin?
Saten asla! Tül mü dantel mi desen dantel derdim ama beğendiğim gelinlik prenses model ve altı tamamen tül.

Gelin tacı mı, toka mı, çiçek mi, tarak mı? Duvak mı şapka mı?
Aslında bu düğünün nerede olduğuna göre değişir.Kır düğünü yapsam çiçek.Ama salon düğünümde önce duvak sonra taç olacak. Nikahta ise şapka takıcam.

Düğün konseptleri arasında en beğendiğin trendler neler? Hangi renk bir düğün istersin?
Turkuaz veya pembe olabilir. Valla çok ta bilmiyorum.

Kendini nasıl tanımlarsın? 
a) romantik / vintage  b) modern / sade  c) geleneksel / ihtişamlı d) renkli / enerjik

Tam olarak hepsiyim. Zaman zaman değişiyor.


1 yorum:

  1. teşekkürler cnm.. düğünle ilgili kafana birşey takılırsa ya da fikir istersen ben burdayım..;)

    YanıtlaSil