2 Ekim 2013 Çarşamba

HEM MİMLERİM HEM CEVAPLARIM


 Sevgili Sezen'in blogunda yapılan eşleşmelerde Tanrım! Evleniyorum blogunun sahibesi ile eşleştik.Bu sorular hem  ona hem bana :)


  1. Sevgilinizle nerede ve nasıl tanıştınız?
  2. Görür görmez ben bu çocukla evleneceğim dediniz mi?
  3. Birlikte yediğiniz ilk yemek?
  4. Birlikte yaptığınız ilk yolculuk?
  5. Sizce kim kimi daha çok seviyor?
  6. Evlilik teklifiniz nasıldı?
  7. Nasıl bir gelinlik giymek istersiniz?

  1. Ankara' da , dolmuşta mülakata giderken tanıştık :) Sonuç O hem beni hem mülakatı kazandı :)
  2. Aynen, öyle oldu. İşte bu suratsızla evlenirim ki ben dedim.
  3. Hımmm! Neydi acaba?  Buldum. Bize iftara geldiler.mercimek çorbası, tavuk, pilav vs..
  4. Konya Şarkikaraağaç otobüs yolculuğu.2 saat. Bol bol telefonla uğraştım.Sonra da ''Aşkımmm bu bizin ilk yolculuğumuz.'' dedim. O da ''Ve sen telefonla oynuyorsun.'' dedi.
  5. Kesinlikle O.
  6. Almadım ki daha :))) Ama bence Kız Kulesi' nde edecek.
  7. Ahhh ahh! Ben de bilmiyorum ki. Birden fazla giysek olmuyor mu? 

             Hadi şimdi sıra sen de...

4 yorum:

  1. Ne güzel cevaplar olmuş. Umarım harika bir teklif alacaksındır:)

    YanıtlaSil
  2. Canım teşekkürler.. Sorularını cevapladım..Şimdi de seninkileri postalayacağım:) mesailerim vardı ancak dönebiliyorum kusura bakma:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. 2. sorunun cevabını çok beğendim nedense =)

    YanıtlaSil
  4. hem cevapların hem de soruların blogumda cnm.. hadi gel:)

    YanıtlaSil