21 Ekim 2013 Pazartesi

Çeyizime Eklenenler

Evet, Bir Çeyizime eklenenler yazısı ile tekrardan karşınızdayım. Bu kez alışveriş Linens ve English Home'dan. Linens kendini acayip geliştirmiş.Birbirinden şık ürünler vardı. Hepsinde gözüm kaldı. Bunu da alayım, bunu da, bunu da, diye diye gezdim mağazada.
Tavşancıklar :16 küsurdu.Linens'ten (indirim)

Çok ciciler de mi? 16 küsurdü yine :)) linens (indirim)


Markafoni. 24 tl.





Mutfak grubu English Home.Hepsi 25 tl tuttu.%50 indirimli.

Linens:15 tl masa örtüsü

Şekerlikler:1 tl.İçine kağıtlar koyup küp şekerleri de koyunca inanılmaz şirin şekerlikler oluyorlar.Komşuda görüp bayılmıştım.

Bu  kuşumla da ablam ve kuzenim çok dalga geçtiler.Ben bunu ekmek sepetinin kenarına kondurcam bir kere :(( Linens 1,5 tl


Nasıl çok cici değil mi aldıklarım?

2 yorum:

  1. Kuşunla tavşanlarına bayıldım :) Evinizden huzur eksik olmaz inşallah hiç :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok ciciler bayıldım güle güle kullanın banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil