15 Ekim 2013 Salı

Çeyizime Ekleneneler

Merhaba canlar! Biliyorsunuz evlilik telaşındayım. Malum İndirim dönemindeydik. Ben de bütçem(babamın bütçesi) elverdiğince eksiklerimi tamamladım.
Düğün alışverişimde Karaca, Bernardo ve Mudo'nun önemli bir yeri var. Genellikle bu üçünde indirimleri takip ediyorum.
Bakalım beğenecek misiniz aldıklarımı?

İki  tane fırın kabı. Küçük ve orta boy.
Mutfağım kırmızı, siyah ve beyaz olacağı için her şeyi kırmızı alıyorum.Baş renk kırmızı olacak.

Küçük:14 tl
Büyük:24 tl

Yine kırmızı.Seramik tava ve tencere
99 tl.

Bunlara ba-yıl-dım.
30 tl olması gerek.



Tencere bolca lazım olacak.Saklama, pişirme vs. O yüzden Bim' den de edindim.Biliyorsunuz Bim' in aktüel ürünleri çok iyi ve çok uygun.
39 tl.


Bunu kendi tasarladığım ayakkabılığımın üzerine koyacağım. Resmen aşk yaşadım Buda' mla. Kışın buna benzer Bir Buda'yı sırf biraz daha indirime girsin diye almamıştım.Sonra da kalmadı maalesef :((
Mudo: 30 tl


Yemek takımlarımın hepsi Karaca'dan. Aştılar kendilerini.
6 kişilik 30 parça.
99 tl




Bunlar da oluşan yığınlar.Daha bir sürü parça var ama üşeniyorum fotolarını çekmeye.



Bunları da Bernardo' dan aldık. 59 tl olması gerek.

Allah ağız  tadıyla kullanmayı nasip etsin.  Çeyiz alışverişinde indirimleri kaçırmayın kızlar...

5 yorum:

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller özelliklede o ikili fincanlar çok güzel. Güle güle ağız tatlılığı ile kullan. Bir tek o budayı hiiiiiiç sevmedim zevk meselesi tabi :)

    YanıtlaSil
  3. tşk kızlar.
    labor of love dini bir anlamı yok sadece süs olarak baktım.Çok sevimli geldi bana ama :(((

    YanıtlaSil
  4. hepsine bayıldım özellikle en sondak fincanlara güle güle kullanın banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Canım bugün essedeydik annemle ağzımızı açık bırakacak kadar indirim vardı %50 indirimli fiyatların üstüne bir %50 indirim daha yapmışlardı seramik tencere ve tavalarda. 216 liralık tencereyi 54 liraya aldık

    YanıtlaSil