15 Eylül 2013 Pazar

Manyaklıkta Son Nokta:Bulaşık Makinesinde Yemek Pişirme

Yıllar önce Şahan'ın programında Derya Baykal'ın Dıy programını tiye alan bir skeç izlemiştim.Kondomun ucunu deliyor ve sabunluk yapıyor.Niye yapıyorum ya ben bunu, diye kendi kendine soruyor.Manyağım ya o yüzden diyor.
Aynen öyle bir haber okudum işte.İtalyan yemek kitabı yazarı Casali bulaşık makinesinde yemek pişirmeye başlamış.Haşlama gibi oluyormuş.

''Niye böyle bir şey yapmış?'', derseniz.Çünkü MANYAK. Menepoz çok ağır geçiyor galiba. Aplam ya!!! İçim parçalandı resmen.
Başbakanımızın dediği gibi ''Anam!!! Hep marjinaller ya bunlar.'' 
Bana bakın, olur da size gelirsem filan sakın bana öyle yemekler yedirmeyin.Olur mu?
Hadi görüşürüz, ben çamaşır makinesinde yemek yapmak nasıl olurmuş denemeye gidiyorum.Niye mi? EE manyağım ya ben.

3 yorum:

  1. Konserve yapıldığını biliyorum çok da güzel oluyormuş.Bulaşık makinesinde ıspanak yıkayan bir milletiz biz nasıl olsa :D

    YanıtlaSil
  2. Evet evet televizyonda seyrettim ben.. Bulaşık makinesinde yemek pişiriyor.. Bir de Türk kadınlarına sordular hepsi de bizimle aynı fikirde. Böyle saçmalık olmaz..:))

    YanıtlaSil
  3. Bulaşık makinesini icat eden acaba bunu görse ne düşünürdü :))

    YanıtlaSil