15 Eylül 2013 Pazar

DÜĞÜN HAZIRLIKLARI.CHAPTER 1:ÖNCE BİRİNİ BULUN

Bir çok blogger arkadaşımız evlenecek arkadaşlarımıza yardımcı olmak için paylaşımlarda bulunuyor.Kısım kısım bu yazıları paylaşıyorlar.Mesela  kız isteme, nişan, bohça, alınacaklar listesi, düğündü, ayakkabısıydı, bohça da kayın pedere konacak iç çamaşırıydı ( ne iğrenç muhabbetler bunlar.''Giyecek donun yok''demek istiyoruz karşı tarafa galiba, anlamadım ki).
Neyse efenim, bu paylaşımlarda bir kaç eksiklik gördüm.Naçizane tamamlamak istiyorum.
-ÖNCELİKLE NEFES ALAN BİR ERKEK BULUN'

Şimdi kızlar; konu komşudan, hısım akrabadan tarafına yönelen ve gittikçe dozajı artan '' bul birini evlen '' nidalarına sürekli muhatap oluyorsun, hayatında her şey b.mbok gidiyor, daha dün ergen triplerini hatırladığın bebeler bile evleniyor.Evet , maalesef doğru.Hatta ''Bu mal, benden iyisini bulamaz '' dediğin eski sevgilin bile nişanlanmamış mı? Üzülerek bildiriyoruz ; evet nişanlanmış.
Dur, sakin ol. Derin nefes al önce.
Sonra da hemen eli yüzü düzgün, seni taşıyacak mesleğe ve maddi güce sahip birini bul.
-Buldun mu?
Buldun ama hiç hayalindeki gibi değil mi?(Biliyoruz herhalde , kimsenin hayalindeki gibi değil.Benim hayalim Kıvanç' tı mesela.)
Senin istediğin gibi giyinmiyor, konuşmuyor, kitap okumuyor.Üzülme .Bunların hepsi zamanla halledilecek şeyler.Artık sen de face' e nişan, düğün fotoğraflarını koyup, bekar insanlara ikinci sınıf muamalesi yapabileceksin.Tebrikler!

4 yorum:

  1. ooo düğün hazırlıklarına başlamışız =D

    YanıtlaSil
  2. -ÖNCELİKLE NEFES ALAN BİR ERKEK BULUN'
    Bu cümlede acayip güldüm yaa ama çok doğru ayrıca KIVANÇ(yabancı değil yaa bizim kıvanç)hepimizin hayali :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok güldüm ancak kısa vade de önemsiz gibi göörünen ayrıntılar uzun vadede önemli olabiliyor :)

    YanıtlaSil