17 Nisan 2013 Çarşamba

KİTAP TANITIMLARI: BİN MUHTEŞEM GÜNEŞ

TEK BOYUTLU BLOGLARDAN HOŞLANMIYORUM. NE BİLEYİM SADECE MODA BLOGUYSA  ''ACABA TEK BİLDİĞİ MODA OLAN SIĞ BİR İNSAN MI'' DİYE DÜŞÜNMEDEN EDEMİYORUM. BELKİ DE YANLIŞ BİR DÜŞÜNCE. BİLEMİYORUM BU YÜZDEM BLOGUMDA SIK SIK KİTAP TANITIMLARINA YER VERMEK NİYETİNDEYİM. İLK KİTABIMIZ HALİD HÜSEYİN DİYEBİLECEĞİMİZ AFGANLI BİR YAZARA  AİT.
OKUDUĞUMDA YÜREĞİM CIZ ETMİŞTİ.ÇOK ACI OLAYLAR ÜSTELİK KURGU DA DEĞİL.ÇARESİZ KADINLAR... MAALESEF  DENİLDİĞİ GİBİ SADECE AFGANLİSTAN' DA OLAN ŞEYLER DEĞİL BUNLAR.  ÇOĞUMUZUN ANNESİNİN, ABLASININ BELKİ DE KENDİSİNİN YAŞADIĞI ŞEYLER. AFGANİSTAN' DA BİZİMKİNE EK TALİBAN HÜKÜMETİNİN İSLAMI YANLIŞ YORUMLAMASININ GETİRDİĞİ ACILAR...
YAZARIN AMERİKA' DA YAŞIYOR OLMASI VE TALİBAN'I BATIRIP AMERİKA HAKKINDA ÖVGÜLER DÜZMESİ BANA ''ACABA AMERİKA'NIN BU KİTABIN YAZILMASINDAKİ ROLÜ NEDİR''  DİYE DÜŞÜNDÜRMEDİ DEĞİL! ÇÜNKÜ TALİBAN KADAR AMERİKA YÜZÜNDEN DE BİR ÇOK İNSAN ÖLDÜ.
YAZARIN SEVDİĞİM EN GÜZEL YÖNÜ İSE NE KADAR ACI ŞEY ANLATIRSA ANLATSIN KİTABIN HEP MUTLU SAYILABİLECEK SONLARLA BİTMESİ; AMA ÖYLE BİZİM TÜRK FİLMLERİNDEKİ GİBİ MUTLULUKTAN ÇATLAYACAK KADAR ABARTILI MUTLU SONLAR DEĞİL! HAYATTA HALA GÜZEL ŞEYLER OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜRECEK KADAR MUTLU SONLAR.
NOT: KİTAP BİTTİKTEN BİRKAÇ HAFTA SÜREYLE TÜM ERKEKLERDEN NEFRET EDEBİLİRSİNİZ!


Bin Muhteşem Güneş Açıklama

Roman Edebiyat



Nereye giderseniz gidin, ülkeniz peşinizden gelir. Artık siz orada yaşamasanız da o içinizde yaşar. Afganistan’ın Khaled Hosseini’de yaşadığı gibi…

Bin Muhteşem Güneş, ilk romanı Uçurtma Avcısı’yla tüm dünyada inanılmaz bir başarı yakalayan Hosseini’nin ikinci romanı. Yazar bu romanında da yine doğduğu toprakları anlatıyor. Bu kez iki kadının kesişen yaşamları ve dostlukları üzerinden…

Küçük yaşta evlendirilen kızlar, çocuğu olmayan kadınlar, babaya ya da çocukluk arkadaşına duyulan, geçmişe gömülmüş aşklar…

Khaled Hosseini, hasreti, dostluğu, aşkı ve insanlığı en iyi anlatan yazarlardan. Başarıyla kurduğu olay örgüsüyle, çıkmaz yolların nasıl düzlüklere açılabileceğini gösteren yaratıcı bir kalem.

Bin Muhteşem Güneş, kelimenin tam anlamıyla “beklenen” bir roman…

5 yorum:

  1. Ağlaya ağlaya okuduğum kitap çok etkilenmiştim ben de
    banada beklerim http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ağlayarak okuduğum kitaplardan nefret ediyorum :) Bende çok derin izler bırakıyor. Ama okumadan da yapamıyorum uçurtma avcısını çok duydum okumaya fırsatım olmamıştı. devamı gibi mi bilemedim konular arasında bağlantı var mı?

    YanıtlaSil
  3. ağlatmak için yazılmış kitaplardan nefret ederim ama bu öyle değil içine işliyor resmen.uçurtma avcısı da muhteşem ama bence bu daha güzel.konu olarak da bağlantıları yok canım farklılar.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir kitaptı.İnsanın içi eziliyor okudukça.

    YanıtlaSil