24 Şubat 2013 Pazar

bir kına gecesi seremonisi

EĞER bir gün blogum olsaydı en çok moda üzerine olurdu. aaaa bir dk benim blogum var zati.neyse efenim.moda bloglarını filan izliyorum da canım sıkılıyo.Kızcağız yazmış armani, marc jacaobs, gucci.. Ya kim kimi kandırıyo?O kadar uçuk markaları izlemenin kime ne faydası var.sanki alabilicez de( haa alanlar varsa da onlar içimizdeki İrlandalılar).Biz Zara, Mango alabiliyorsak Allahımıza şükredelim. Ya da ne bileyim uçuk uçuk kıyafetler, süper miniler.sanki hepimiz İstanbul da yaşıyoruz.haaa bi de yaşasak.Ben İstanbul a gittiğimde en ciks yerlerde de gezsem hiç de öyle absürt bişey görmüyorum.gördüklerim de hiç şık şeyler değil.Yine kim kimi kandırıyor?Biz Türküz abicim. Valla babamızı, abimizi, kocamızı, nişanlımızı katil edecekler.İşte bu sebeble sloganım giyilebilir ve ulaşılabilir moda.İşte ilk tavsiyem ve kombinim. Kusura bakmayın foto kalitem ilkokul 2. sınıf düzeyinde.profesyonel makinenizde olsa anneniz foto çekemiyorsa böyle sonuçlar alabiliyorsunuz. en kısa zamanda tripot alıcam inşaallah.
Forever New Çantam.2 türlü kullanabiliyorsunuz.Zinciri de mevcut, kadife ve mor renkte.


 Ayakkabılar da Forever New. Onlar da kadife.İnanılmaz rahatlar.
Takılar Altınbaş.(ablamdan yürüttüm)


İşte LİTTLE BLACK DRESS elbisem.gerçekten de her kadının dolabında bir tane olmalı. Benimki fazla süslü o ayrı; ama kurtarıcı ve çok şık. Sırt dekoltesi de mevcut. Çıplaklığı çok sevmediğimden sırt detayını böyle fotoladım.( katılacağım kına gecesi sadece bayanlara özel). Elbisem bir zamanlar aşık olduğum marka : Forever new. Şimdilerde ise ya bu kadar cicilik yeter diyorum.Çünkü hep pembenin tonları, hep aynı tarz. AAA olmaz ki böyle de. Outleti ve internet satışı mevcut. Yeni tanışanlar eminim çok sevecek ama zamanla sıkılacaksınız.

İşte bir de boydan görüntüsü.(Annem sağolsun her yeri halı kapladığından.burası da balkon)

7 yorum:

  1. valla gayet hoş bir kombinasyon olmuş.Demekki facia paralar vermeden ve saçma sapan giyinilmedende gayet şık olunabiliyor:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler büşra.fun design kesinlikle anlatmaya çalıştığım buydu.sokaktaki insanları hakkımızda delimi budur demek tarz olmak değil bence

    YanıtlaSil
  3. Vallahi ben de çok beğendim çanta ve ayakkabılarını özellikle:)
    Maşallah inceciksin zaten ne giysen yakışır,ama mutlaka şöyle renkli kıyafetlerle de görelim seni olur mu ?;)

    www.makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. elbise güzel kombin süper.. zevkinize sağlık :D çok şık gercekten ... bu arada blogunuz benımkı gibi yenı hayırlı olsun... bende bloguma beklerim.. sevgilerimle..
    cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çiğdem gül teşekkürler canım.tabiki gelirim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Hoş kombin ve sloganınızı yürekten destekliyorum ;)

    YanıtlaSil